Začíná to jako horor, pravděpodobně se i budete bát. Obzvlášť, pokud si to pustíte v noci. Ale na konci této reklamy čeká rozuzlení a místo strachu se budete smíchy řezat do kolen.
Uprostřed malého náměstíčka je umístěno tlačítko s nápisem "push to add drama" - stiskni pro zažití drama. Co by jste dělali, kdyby jste kolem takového tlačítka šli? Mě by to nedal...
Další z povedené řady reklam od T-Mobilu s Vojtou Kotkem a tidýtem....
...
Po dlouhé době vracejí tuleně Snuffyho zpátky do přírody. Velkolepé oslavy bohužel překazí žralok, který si na něm smlsne ještě dříve, než ho vpustí do moře....
Reklama na autorádio KENWOOD. Nesmělej pohřebák balí kočku na semaforu v autě vedle. Kočka si radši pustí rádio. Pohřebák musí na zelenou odjet a kočka si všimne, že dveře kufru a ...
Pán se vydá na akupunkturu. Vše vypadá dobře, pán je spokojený. Cítí se prima. Když už má v sobě pár stovek jehel, stane se něco, co by se mohlo stát kdykoliv jindy jenom né teď. P...
Povedená reklama na vozy BMW....
Reklama na televizor LG Ultra HD je podaná stylem skryté kamery, kdy je televizor LG Ultra HD pověšen na stěnu tak, aby vypadal jako okno a je na něm promítán pohled z okna, takže ...
Reklama na T-mobile z povedené řady s Vojtou kotkem. Jak vzniknul Tydýt....