Reklama na televizor LG Ultra HD je podaná stylem skryté kamery, kdy je televizor LG Ultra HD pověšen na stěnu tak, aby vypadal jako okno a je na něm promítán pohled z okna, takže nezasvěcení netuší, že nejde o skutečné okno. A tím je připraven úžasný a krutý žert zároveň. Podívejte se, jak se cítí lidé, kteří se ocitnou tváří v tvář konci světa.. apokalypse..
Uprostřed malého náměstíčka je umístěno tlačítko s nápisem "push to add drama" - stiskni pro zažití drama. Co by jste dělali, kdyby jste kolem takového tlačítka šli? Mě by to nedal...
Reklama na T-Mobile...
Začíná to jako horor, pravděpodobně se i budete bát. Obzvlášť, pokud si to pustíte v noci. Ale na konci této reklamy čeká rozuzlení a místo strachu se budete smíchy řezat do kolen....
Další z povedené řady reklam od T-Mobilu s Vojtou Kotkem a tidýtem....
Pán se vydá na akupunkturu. Vše vypadá dobře, pán je spokojený. Cítí se prima. Když už má v sobě pár stovek jehel, stane se něco, co by se mohlo stát kdykoliv jindy jenom né teď. P...
Další povedená reklama z řady od T-Mobile s Vojtou Kotkem a Tydítem....
Jedna z povedené řady reklam na T-Mobile s Vojtou Kotkem a tydítem....
...